Kariéra u Conrada

Conrad tým

Společnost Conrad Electronic je jeden z největších zásilkových obchodů s elektronikou a technikou v Evropě. Ve svém portfoliu nabízíme více jak 225 000 výrobků a naše pobočky se nacházejí ve 16 zemích. Pro své zastoupení v ČR v Praze 3 - Žižkově hledáme v současnosti zaměstnance/zaměstnankyni na následující pozici:

Aktuálně hledáme kandidáta/kandidátku na tyto pozice:

- MORAVA - Obchodník - Key Account Manager

Pracovní náplň:

  • obchodovat s našimi zákazníky (podrobnosti v bodech níže)
  • pečovat o naše klíčové zákazníky v regionu Morava
  • získávat nové zákazníky
  • prezentovat i prodávat produkty a služby společnosti
  • zpracovávat nabídky
  • vést obchodní jednání
  • zjišťovat potřeby zákazníků
  • vyhledávat nové obchodní příležitosti
  • plnit čtvrtletní a roční plány

Požadujeme (co od Vás očekáváme):

  • chuť pracovat (kde je vůle, je i cesta)
  • SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe technického směru
  • znalosti v oblasti elektroniky a měřicí techniky
  • obchodní uvažování, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
  • praxe v obchodní oblasti minimálně 3 roky
  • komunikační a organizační schopnosti
  • orientaci na zákazníka, cit pro obchod, vyjednávací schopnosti
  • schopnost udržet a rozvíjet vztahy se zákazníky a partnery
  • flexibilitu
  • znalost práce s počítačem (MS Windows, MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Nabízíme (co Vás za Vaši práci u nás čeká):

  • výborné uplatnění s perspektivou
  • zajímavou a náročnou práci pro významného dodavatele
  • práci z domova (HomeOffice) v rámci regionu (Morava)
  • samostatnou práci s možností seberealizace a dalšího profesního růstu
  • motivující podmínky podle Vašich schopností
  • výborný pracovní kolektiv
  • kvalitní služební vůz i k soukromému užívání
  • nástup dle dohody

Pokud splňujete uvedené požadavky a máte-li zájem být úspěšní, zašlete nám Vaše CV a průvodní dopis. V případě, že postoupíte do užšího výběru, dovolíme si Vás nejpozději do 2 týdnů kontaktovat za účelem sjednání vhodného termínu osobního pohovoru v naší společnosti. Pokud do této doby nebudete vyrozuměni, nebyli jste vybráni do dalšího kola. S Vašimi osobními údaji bude nakládáno v souladu s ustanoveními zákona č.101/2000 o ochraně osobních údajů.

Miesto pracoviska:Olomoucký kraj
Požadované vzdělání:Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky:Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie
Sleva na firemní výrobky/služby
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Vzdělávací kurzy
Školení
Občerstvení na pracovišti
Zdravotní volno/sickday
Firemní akce
Práce převážně z domova
Typ pracovního poměru:Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru:Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO

Conrad Electronic Česká republika, s.r.o.
Boris Heřman , e-mail:
Vinohradská 151/28, budova C, 13000 Praha – Žizkov, Česká republika

- B2B Interný obchodník

B2B Interný obchodník pre SK (ideálne pre slováka alebo slovenku)

Pracovná náplň:

Zodpovednosť za zverené portfólio zákazníkov. Jedná sa predovšetkým o budovanie dlhodobých obchodných vzťahov a udržiavanie si týchto zákazníkov.

  • prezentácia produktov a služieb spoločnosti
  • vybavovanie telefonických hovorov a emailov
  • tvorba cenových ponúk
  • spracovanie objednávok

Požadujeme:

  • minimálne SŠ vzdelanie
  • obchodné a logické myslenie, aktívny prístup, samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
  • prax v obchodnej oblasti výhodou, nie podmienkou
  • veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti vrátane slovenského pravopisu
  • orientácia na zákazníka, cit pre obchod, vyjednávacie schopnosti
  • samostatnosť ale zároveň mať tímového ducha
  • ochota učiť sa novým veciam
  • MS Windows, MS Office

Ponúkame:

  • zaujímavé zamestnanie v stabilnej spoločnosti so zahraničnou majetkovou účasťou
  • možnosť ďalšieho kariérneho rastu
  • nadštandardné platové ohodnotenie vrátane motivujúcich bonusov
  • široká škála zamestnaneckých benefitov (stravné lístky, sick days, jazykové kurzy a ďalšie)
  • týždeň dovolenky naviac
  • nástup možný ihneď
Miesto pracoviska:Vinohradská 2828/151, Praha - Žižkov
Typ pracovného pomeru:Práca na plný úväzok
Dĺžka pracovného pomeru:Na dobu neurčitú
Typ zmluvného vzťahu:Pracovná zmluva
Benefity:Bonusy/prémia
Provízie z predaja
Zľava na firemné produkty/služby
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
Dovolenka 5 týždňov
Vzdelávacie kurzy
Školenia
Občerstvenie na pracovisku
Zdravotné voľno
Firemné akcie
Požadované vzdelanie:Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Požadované jazyky:Slovenčina (Výborná)

Conrad Electronic Česká republika, s.r.o.
Norbert Vanko, email:
Telefón: +421 911 550 888

- Specialista / specialistka zákaznického centra

Hledáme kolegu (kolegyni) do zákaznického centra, který (která) se nebojí aktivní komunikace s B2B zákazníky, má tah na branku a má rád (ráda) pestrou práci.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
  • velmi dobré komunikační schopnosti (zkušenosti ze zákaznického servisu vítáme)
  • schopnost týmové práce
  • schopnost dobré práce s PC (MS Windows, MS Office)

Nabízíme:

  • pestrou a náročnou práci s našimi zákazníky
  • možnost profesního růstu
  • zázemí stabilní společnosti
  • nástup možný ihned
  • benefity
  • přátelský kolektiv

Náplň práce:

  • aktivní péče o zákazníky
  • zpracování došlých poptávek a objednávek zákazníků
  • vyřizování telefonických a emailových dotazů zákazníků
  • spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
  • práce v IS (SAP)
Místo pracoviště:Vinohradská 2828/151, Praha - Žižkov
Typ pracovního poměru:Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru:Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:Pracovní smlouva
Benefity:Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Požadované vzdělání:Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky:Angličtina (Základní)
Zadavatel:

- Finanční specialista/specialistka

Pracovní náplň:

  • vyřizování emailových a telefonických dotazů zákazníků
  • práce s daty v informačním systému (SAP)
  • kontrola pohledávek
  • administrativní podpora

Požadavky:

  • SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (zkušenosti s účetními programy a s aplikací MS Excel výhodou)
  • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
  • týmová práce
  • časová flexibilita

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání ve společnosti se zahraniční majetkovou účastí
  • práci s možností seberealizace a dalšího profesního růstu
  • zázemí stabilní, prosperující společnosti s velmi dobrým postavením na světovém trhu
  • nástup možný ihned

Kontakt:

Pokud splňujete uvedené požadavky a máte zájem o uvedenou pracovní pozici, zašlete strukturovaný životopis v českém jazyce včetně stručného průvodního dopisu na adresu: . Uchazeč zasláním životopisu poskytuje společnosti Conrad Electronic Česká republika, s.r.o. souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu s § 5, odst. 4, zákona č. 101/2000 Sb.

Místo pracoviště:budova C, Vinohradská 2828/151, Žižkov, 130 00, Praha 3
Požadované vzdělání:Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ pracovního poměru:Práce na částečný úvazek
Délka pracovního poměru:Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:pracovní smlouva

- Key Account Manager / Obchodník

Hledáme obchodníka s chutí do práce, který chce pracovat pro jednoho z nejperspektivnějších B2B dodavatelů a to za skvělých podmínek.

Pracovní náplň:

  • prezentace, prodej produktů a služeb společnosti
  • vyhledávání a získávání nových zákazníků
  • zpracování nabídek
  • vedení obchodních jednání
  • konzultace potřeb zákazníka
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí

Požadujeme především:

  • cit pro obchod
  • orientaci na výsledky
  • schopnost naslouchat zákazníkovi
  • schopnost samostatně vést obchodní jednání či schůzku
  • schopnost dotahovat rozpracované věci do konce
  • komplexní myšlení a přístup

Požadujeme také:

  • vhodné vzdělání
  • znalosti a orientaci v oblasti elektroniky a měřicí techniky
  • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
  • praxi v obchodní oblasti
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost týmové práce
  • schopnost udržet a rozvíjet vztahy se zákazníky a partnery
  • odolnost vůči stresu
  • flexibilitu
  • znalost práce s počítačem (Office) a řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • zajímavé a náročné zaměstnání ve společnosti se zahraniční majetkovou účastí
  • samostatnou práci s možností seberealizace a dalšího profesního růstu
  • zázemí stabilní, prosperující společnosti s velmi dobrým postavením na světovém trhu
  • nástup možný ihned, nebo dle dohody

Pokud splňujete uvedené požadavky a máte-li zájem být úspěšní, zašlete nám Vaše CV a průvodní dopis. V případě, že postoupíte do užšího výběru, dovolíme si Vás nejpozději do 2 týdnů kontaktovat za účelem sjednání vhodného termínu osobního pohovoru v naší společnosti. Pokud do této doby nebudete vyrozuměni, nebyli jste vybráni do dalšího kola. S Vašimi osobními údaji bude nakládáno v souladu s ustanoveními zákona č.101/2000 o ochraně osobních údajů.

Kontakt:

Místo pracoviště:Vinohradská 2828/151, Praha - Žižkov
Typ pracovního poměru:Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru:Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:Pracovní smlouva
Benefity:Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce, Práce převážně z domova
Požadované vzdělání:Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky:Angličtina (Mírně pokročilá)
Zadavatel:

- Produkťák

Produkťák

Do našeho mladého marketingového a produktového oddělení hledáme produkťáka, který se bude starat o část našeho sortimentu - jeho rozšiřování, naceňování a zkvalitňování. Bude vytipovávat novinky, připravovat podklady pro marketingové akce a vyhodnocovat prodeje.

Pracovní náplň:

  • Zodpovědnost za svěřené produktové portfolio - jeho rozšiřování a zkvalitňování
  • Vytipovávání novinek k zařazení do portfolia (B2C, B2B)
  • Zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci cen svěřeného portfolia, sledování cen a sortimentu na trhu
  • Příprava podkladů pro marketingové akce (inzerce, letáky, newslettery): produkty, texty, ceny, platnosti akcí
  • Podílení se na marketingové komunikaci ke svěřenému portfoliu produktů
  • Analýzy a statistiky prodeje výrobků
  • Monitoring trhu, reakce na změny
  • Vyhodnocování prodejů, reporting

Požadujeme:

  • Dobré znalosti v oblasti elektroniky a techniky
  • Zájem o obor
  • Komunikativnost, samostatnost a spolehlivost
  • Vynikající znalost českého jazyka
  • Přehled v elektronice a technice, viz produktové portfolio
  • MS Windows, MS Office
  • Anglický (nebo německý) jazyk

Nabízíme:

  • Zajímavé zaměstnání ve společnosti se zahraniční majetkovou účastí
  • Práci s možností seberealizace a další profesního růstu
  • Dobré platové ohodnocení
  • Zázemí stabilní, prosperující společnosti s velmi dobrým postavením na světovém trhu
  • Zaměstnanecké výhody (jazykové kurzy, stravenky, další vzdělávání)
  • Nástup možný ihned

Kontakt:

Pokud splňujete uvedené požadavky, zašlete nám své CV na: . V případě, že postoupíte do užšího výběru, dovolíme si Vás nejpozději do 2 týdnů kontaktovat za účelem sjednání vhodného termínu osobního pohovoru v naší společnosti. Pokud do této doby nebudete vyrozuměni, nebyli jste vybráni do dalšího kola. S Vašimi osobními údaji bude nakládáno v souladu s ustanoveními zákona č.101/2000 o ochraně osobních údajů.

Místo pracoviště:budova C, Vinohradská 2828/151, Žižkov, 130 00, Praha 3
Požadované jazyky:Angličtina (Mírně pokročilá) nebo Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity:Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickday
Typ pracovního poměru:Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru:Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:pracovní smlouva

- Tvorba textů na e-shop

Hledáme pečlivé a kreativní kolegy do překladatelského týmu, kteří budou plnit e-shop  novými popisky k produktům, popř. spolupracovat při vylepšování stávajících textů. Nabídka brigády je koncipována pro uchazeče se znalostmi německého jazyka a zájmem o elektroniku a techniku.

Pracovní náplň

  • příprava českých popisků k novým produktům v online překladatelském systému podle podkladů v NJ
  • kontrola stávajících textů, tvorba českých názvů k produktům, popř. korektury textů

Požadujeme

  • znalost NJ alespoň na mírně pokročilé úrovni (A2 / B1)
  • dobrou znalost českého jazyka, schopnost učit se novým pojmům
  • kreativitu při tvorbě marketingových popisků
  • orientaci v technické terminologii, která je k pochopení funkcí konkrétních výrobků nesmírně důležitá
  • spolehlivost, důslednost

Nabízíme

  • honorář na základě odvedených výkonů (počet přeložených slov, kvalita překladů)
  • výbornou referenci do životopisu (spolupráce s mezinárodně známou značkou Conrad Electronic)
  • flexibilní pracovní dobu (vyžadujeme pracovní kapacitu alespoň 15 hodin týdně)
  • centrální databázi stávajících textů včetně interního slovníku pojmů pro usnadnění překladů
  • individuální přístup, přátelský kolektiv, práci v centru Prahy (OC Atrium Flora, budova C, 8. Patro), po zaškolení možnost práce z domova
  • příležitost rozšířit si slovní zásobu českého i německého jazyka

Kontakt:

Máte zájem o tuto brigádu? Zašlete nám stručný životopis včetně průvodního dopisu na michal.fokt@conrad.cz. Obratem od nás obdržíte další informace týkající se překladů. Uchazeč zasláním životopisu poskytuje společnosti Conrad Electronic Česká republika, s.r.o. souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu s § 5, odst. 4, zákona č. 101/2000 Sb.

Profesionální elektrotechnika a nářadí našich značek
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Rychla poptavka
Doprava zdarma již pro objednávky nad 826,44 Kč bez DPH
0
Nákupní košík
Nákupní košík je prázdný
Kontakt
+420 226 224 254