FAQ (Často kladené dotazy)

1. Jaké výhody má registrace na internetové stránce http://velkoobchod.conrad.cz?

Registrace znamená jedenkrát zadat Vaše kontaktní údaje a do budoucna rychleji a pohodlněji on-line nakupovat. Stačí vyplnit registrační formulář a při další objednávce už nemusíte nic vyplňovat.

2. Jak se mám přihlásit?

Pokud jste nový zákazník na stránkách http://velkoobchod.conrad.cz, můžete se on-line registrovat vyplněním formuláře po kliknutí na políčko "Registrovat". Pokud jste již náš registrovaný zákazník, přihlašte se v políčku "Přihlásit se". Zadejte Vaše uživatelské jméno a heslo. Heslo lze kdykoliv změnit.

3. Jak si můžu změnit heslo, adresu nebo e-mailovou adresu?

Vaše osobní údaje můžete změnit v rubrice "Adresa pro doručování". Zde se nacházejí údaje o Vaší firmě. Fakturační adresu nelze uživatelsky měnit, pokud požadujete změnu ve fakturační adrese, prosím, kontaktujte nás.

4. Zapomněli jste heslo?

Klikněte na políčko "Klikněte zde" (nachází se pod oknem pro přihlášení) a heslo Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu. Pokud Vám heslo nebude doručeno, obraťte se na nás telefonicky nebo e-mailem a my Vám rádi pomůžeme.

5. Jak poprvé objednat s registrací?

Vyhledejte si požadovaný výrobek a vložte jej do nákupního košíku. Vyhledávat výrobek můžete podle čísla výrobku, popisu výrobku nebo si výrobek najděte v menu. V nákupním košíku se Vám zobrazí zvolený výrobek, jeho cena a výsledná cena všech nakoupených výrobků. Pozor! Ceny jsou uváděny bez DPH. Nakonec klikněte na políčko "Objednat". Vaše kontaktní údaje se vyplní automaticky, pouze potvrdíte jejich správnost. Poté si zvolíte způsob platby. Možná je platba pomocí zálohové faktury, hotově na dobírku, ve výjimečných případech také prostřednictvím faktury splatné až po dodání zboží. Následuje poslední kontrola vybraných výrobků a celková cena objednávky včetně poštovného, pokud bude objednávka nižší než 1 000,- Kč včetně DPH (826,45 Kč bez DPH). Pokud jsou některé údaje chybné, lze je jednoduše změnit. Pokud jste zadali Vaši e-mailovou adresu, obratem obdržíte potvrzení Vaší objednávky e-mailem.

6. Jak zjistím, že moje objednávka byla odeslána a doručena?

Informaci o správném odeslání Vaší on-line objednávky uvidíte okamžitě v potvrzení objednávky, která se objeví na Vašem monitoru. Potvrzení Vaší objednávky Vám bude zasláno také e-mailem.

7. Určité stránky a funkce se nezobrazují. Čím to může být?

Optimálního využití stránek http://velkoobchod.conrad.cz dosáhnete, pokud máte aktivován prohledávač Java a Javascript. Při objednávání prostřednictvím internetové stránky http://velkoobchod.conrad.cz musíte mít nastaveno povolení pro Cookies.

8. Jak jsou chráněny mé osobní údaje, které zadám do systému?

Zpracování poskytnutých dat probíhá v souladu s ustanoveními příslušných právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů. Společnost Conrad Electronic shromažďuje Vámi poskytnuté údaje za účelem poskytnutí služeb a prodeje výrobků. Veškeré údaje se zpracovávají pro marketigové aktivity naší společnosti ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Odběratel uzavřením kupní smlouvy uděluje souhlas společnosti Conrad s využitím veškerých předaných údajů k marketingovým účelům společnosti Conrad. Každý zákazník může kdykoliv písemně požádat společnost Conrad, že s využitím kontaktních údajů pro marketingové účely nesouhlasí.

9. Jak najdu hledaný výrobek?

Pokud znáte, například z katalogu, číslo výrobku, zadejte ho do okna "Rychlá objednávka" v horní liště internetové stránky http://velkoobchod.conrad.cz a požadovaný výrobek se Vám okamžitě zobrazí.

10. Mohu si objednat výrobek, který je jen na německé internetové stránce společnosti Conrad?

Ano, je to možné. Kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zadejte svůj požadavek a my pro Vás vypracujeme kalkulaci na požadovaný výrobek. Na základě této kalkulace následně výrobek objednáte (zpravidla emailem).

11. Kdy bude objednaný výrobek doručen?

Objednaný výrobek Vám bude doručen prostřednictvím společnosti PPL, která jej doručí na Vámi určenou adresu. Obvyklá doba dodání je 2-3 pracovní dny (u zboží, které máme skladem).

12. Je možná dodatečná změna na faktuře?

Jestli nakupujete zboží na firmu, objednávejte prosím na http://velkoobchod.conrad.cz a pokud soukromě, používejte prosím www.conrad.cz.
Pozdější změny údajů na faktuře nebudou možné.

13. Je možné nakupovat na fakturu?

Zboží na fakturu zasíláme pouze našim stálým zákazníkům. Pokud jste nový zákazník a máte zájem o dodání zboží na fakturu, požádejte nás o vystavení zálohové faktury. O možnosti platby na fakturu se můžete informovat telefonicky nebo e-mailem.

14. Kdy platím poštovné?

Cena poštovného prostřednictvím České pošty je 110,- Kč včetně DPH (90,91 Kč bez DPH), prostřednictvím PPL 120,- Kč včetně DPH (99,17 Kč bez DPH), pokud je Vaše objednávka nižší než 1 000,- Kč včetně DPH (826,45 Kč bez DPH).

15. Pokud mi pošlete výrobky z jedné objednávky ve dvou balících, platím poštovné vícekrát?

Ne, poštovné platíte jen jedenkrát za každou objednávku. Pokud je objednávka vyšší než 1 000,- Kč včetně DPH neplatíte poštovné vůbec.

16. Co mohu udělat, pokud mi výrobek nevyhovuje?

Všechny výrobky (vyjma knih, tištěných materiálů, software, baterií, svítidel, CD a DVD nosičů) nám můžete zaslat do 14-ti dnů ode dne doručení a můžete si vybrat jiný výrobek. Nepoužívané a nepoškozené výrobky můžete zasílat na adresu: Conrad Electronic Česká republika, s.r.o., budova C, Vinohradská 2828/151, Žižkov, 130 00, Praha 3 (UPOZORNĚNÍ: Na této adrese není prodejna). Společně s výrobkem nám zašlete také kopii faktury.

17. Jaká je záruka na zboží?

Na naše výrobky poskytujeme záruku v délce 24 měsíců, pokud není u výrobku stanoveno jinak.

18. Kde naleznu záruční list?

Jako záruční a dodací list slouží faktura, která je součástí dodávky. Tuto fakturu si dobře uschovejte pro případnou reklamaci.

19. Jaké slevy mohu získat?

Množstevní slevy jsou uvedeny u každého výrobku zvlášť v katalogu nebo na internetových stránkách http://velkoobchod.conrad.cz. Při odběru velkého množství výrobků uplatňujeme individuální cenovou politiku, v takovém případě nás kontaktujte na níže uvedených kontaktech.

20. Individuální ceny

Pokud s námi chcete dlouhodobě, pravidelně spolupracovat popř. máte zájem o cenové nabídky apod., kontaktujte nás na níže uvedených kontaktech.

21. Kde mohu odevzdat staré nepotřebné elektrovýrobky?

Naše společnost je zapojena do kolektivního systému zpracování elektroodpadu. Elektroodpad odevzdejte na příslušných odběrných místech.

22. Jiné dotazy.

Na všechny další dotazy Vám odpovíme na telefonním čísle +420 226 224 254 v prac. dny od 8:30 do 17:00 hod. nebo na e-mailové adrese .

Katalog pro velkoobchod 2017
Katalog pro firmy 2016-2017
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.
VLOŽENO DO KOŠÍKU
Obj.č.:
ks za  Kč bez DPH
Přejít do košíku

Rychla poptavka
Conrad Electronic
Internetový obchod pro velkoobchodní odběratele
E-mail: velkoobchod@conrad.cz
Telefon: 226 224 254
Pracovní dny 9 - 17h